ماهی: میدونین؟ من یه نیمه ی تاریک درونم دارم، که خیلی امیال زشت و بدی دارهه. ولی شرم از انجامشون، موقع تصمیم گیری ها بهم غالب میشه و در نهایت، باعث میشه مردم، من رو آدم خوبی بدونن...
ولی من بابتشون، پیش خودم، شرمنده ام...
دیشب رفتم پارچه بخرم، امروزم کل بازارو یه چرخ زدم....ما را در سایت دیشب رفتم پارچه بخرم، امروزم کل بازارو یه چرخ زدم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144