یه بخش از مشکل ما خب این هم هست که ما همش اشتباهات خودمون رو بزرگتر از حد معمول میبینیم، توشون گیر میکنیم و بجای اصلاح، مدام میزنیم تو سر خودمون.
دیروز که کل اینستا پر بود از "فرق ایران و ژاپن" ! هر هم وطن یک استوری!
ماهی: مهم اینه که درس گرفته باشیم. هر "اشتباه" لزوما "گناه" نیست.
دیشب رفتم پارچه بخرم، امروزم کل بازارو یه چرخ زدم....ما را در سایت دیشب رفتم پارچه بخرم، امروزم کل بازارو یه چرخ زدم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164