سیل بلایای طبیعی

خرید بک لینک
ماهی: تلخ ترین چیزی که این اواخر شنیدم هم این بود که:

شاید ما در جهان دیگری مرده باشیم، و این جهان، جهنم ماست...

ماهی (پی نوشت) : اندیمشک و دزفول سر چند متر اینور اونور شدن تابلو خون هم رو میریختن... الان نه تابلویی هست، نه مرزی... ما، گاهی، واسه یه چیزایی رگ گردنمون باد میکنه که اگه از بالا نگاه کنیم، هیچ ارزشی نداره... حالا من میگم اندیمشک و دزفول، شما بخون انسان، انسانیت، پول، مقام و هر آنچه دون است.

دیشب رفتم پارچه بخرم، امروزم کل بازارو یه چرخ زدم....

ما را در سایت دیشب رفتم پارچه بخرم، امروزم کل بازارو یه چرخ زدم. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: شنبه 24 فروردين 1398 ساعت: 11:54

صفحه بندی